donderdag 20 oktober 2011

Zondag: Stoffenmadammen event

Ik heb er al even naar uitgekeken: Het Stoffenmadammen-event.

Een tijdje geleden had ik me opgegeven om vanaf januari mee te doen met de stoffen madammen. Ik had gehoord dat er nu een tweede groep werd opgestart. Een beetje later kreeg ik de uitnodiging van de stoffenmadammen-event. Het is een hele dag met workshops en een stoffenverkoop van bambiblauw.be.

In de voormiddag is het bij ons in het dorp 2e handsbeurs van de bond, waar ik niet onderuit kan. Ik zit in het bestuur en we zijn maar met 4 vrouwen om de boel draaiende te houden. We zijn al even op zoek naar nieuwe vrijwilligers, maar ze zijn niet dik gezaaid (om niet te zeggen: niet gezaaid). Tot nu toe hebben we nog geen succes gehad met nieuwe bestuursleden aan te trekken. We zijn nog thans een toffe bende bijeen. De vergadering verlopen in een mengeling van koffieklets en voorbereiding, maar zijn altijd gezellig.

Oeps ik wijk af. Dus in de voormiddag steek ik mijn tandje bij bij de 2e handsbeurs van de bond en in de namiddag zak ik dan af naar de curve in Kessel-lo waar de event plaats heeft. Ik zal zeker wat foto`s maken om jullie een beeld te geven van de sfeer.
http://stoffenmadammen.blogspot.com/p/stoffe-event.html

En dan vrijdag 28 oktober is er een stoffenverkoop bij mij thuis van fabric city vanaf 19u tot 21u30.

Mini-verslagje:
Ik had beloofd om foto`s te maken, maar ik was dus wel het fototoestel thuis vergeten. Er was allesinds veel volk op de stoffenmadammen event toen ik daar was. Er was bijna geen doorkomen aan.
Ik had het me iets anders voorgesteld... grote zaal met in elk hoekje een workshop aan de gang. T Was een kleine, maar gezellige zaal en de workshops waren in andere lokalen  Dus ik heb niet kunnen piepen, welke stoffencombinaties de deelnemers gekozen hadden en van de sfeer bij de workshops heb ik ook niks kunnen opsnuiven.
Maar ik ben toch blij dat ik geweest ben.
Ik heb er mijn bestelling opgehaald die ik bij bambiblauw.be besteld had en ik heb nog een leuk stofje gekocht bij bielibre.be
Daar volgen wel nog foto`s van.

4 opmerkingen:

  1. Dit is een heel erg nieuwe blog :) veel succes ermee! Het zal ongetwijfeld een stimulans zijn om meer creatief bezig te zijn. Ik spreek uit ervaring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben hier ook met wat geklik terecht gekomen... Ben benieuwd naar wat nog komen gaat:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maren, heel veel plezier met bloggen. Het is een wereldje apart. En erg verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen