woensdag 4 januari 2012

Het nieuwe jaar is begonnen...

Stilletjes sloop het nieuwe jaar hier ook de deur binnen... daarom wil ik jullie allemaal een prettig en gezond, een creatief en gelukkig jaar toewensen!!!

Ondertussen werd hier niet stilgezeten: de kinderen schilderden, tekenden en boetseerden.
Fotografe van dienst was Flore.


Maandag was mijn eerste stoffen madammen avond in Kerkom.
Ik kende er niemand , maar het was heel plezant en productief. We waren maar met 8 of 9 maandag. Er zijn er 20 ingeschreven.
Ik had op voorhand al het patroon van een broek uitgesneden uit een groene ribfluweel van op het stoffenspektakel. De broek was toch al in een ver gevorderd stadium toen ik ze terug mee naar huis nam. Ik kon niet wachten om er aan verder te doen dus dinsdag heb ik ze afgewerkt.


De kleur van de broek is niet naar de smaak van papa hoemmelke. Ik vind ze mooi en Wannes ook... dat is het voornaamste en over het algemeen ben ik tevreden met de afwerking. Het patroontje komt van schoonzus A.
Ondertussen heb ik ook al het zelfde patroon uit een blauwe Floer geknipt die wel naar de smaak is van papa hoemmelke... kwestie van iedereen een beetje blij te maken... ;o)

1 opmerking:

  1. heel schoon kleurke, ze zit ook lekker denk k, knap gedaan! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen