vrijdag 20 april 2012

Anekdote over het klein manneke

Ik kom effkens geleden op de speelplaats om de kids na school af te halen. Een juf komt naar me toe en vertelt dat ik toch zo een plichtsbewuste zoon heb.
Ik: 'Hoezo?'
Juf vertelt: ik had overlaatst bewaking op de speelplaats en 'klein manneke' komt op mij toe en zegt"puppeldepup noemt mij een stommerik" Juf antwoordt " dan is dat eigenlijk zelf ne stommerik. Vindt ge niet?" Klein manneke "nee ik vind dat niet"'
De juf zei me 'ik heb zo gelachen in mezelf... klein manneke die me effkens op mijn plaats zette.'

Ik moet in volle waarheid toegeven dat die repliek van ' dan is dat eigenlijk zelf ne stommerik' even goed van mezelf kon komen... Hahaha
Ik ben toch een beetje fier op mijn klein manneke voor dat antwoord.... ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten