zondag 22 april 2012

Feest!!!

Vandaag was het Ferre zijn verjaardagsfeestje voor kindjes van zijn klas.
Ik heb lang getwijfeld of ik de aktiviteiten zou inkleden in een spel, zoals ik vroeger bij grote broer en zus altijd deed.
Om 1 u koos ik toch voor een inkleding. Om 2 u begon het feestje, maar alles zat wel klaar in mijn hoofd.

De inkleding was dat de taartenheks een brief gestuurd had voor Ferre die pas op het feestje zelf geopend mogt worden.



Ferre deed de brief open:

Hallo lieve kinderen,

Toen ik hoorde dat Ferre 6 jaar werd en een heus kinderfeestje wou geven,... was ik heel blij....
tot ik ontdekte dat hij MIJ is vergeten uit te nodigen!!!!

Ik ben boos nu HEEL boos!

Ik weet dat jullie straks cupcakes gaan versieren... Ik ben nu zo boos dat ik een VLOEK uitspreek:
Als jullie niet allemaal 2 opdrachten uitvoeren, dan zullen al jullie cupcakes heel lelijk worden.
Maar omdat ik Ferre zo een geweldig manneke vind, geef ik jullie nog 1 kans.
Als jullie de twee opdrachten uitvoeren, zullen jullie cupcakes de mooiste worden van de hele wereld.

Dus doe jullie best!!!

De taartenheks

Na het voorlezen van deze brief werden de twee opdrachten uitgevoerd. De eerst op het terras en de tweede binnen omdat er buiten op dat moment grote korrels hagel vielen.




Na de opdrachten begonnen we in groepjes aan het versieren van de cupcakes.
















Ze vonden het allemaal leuk en gingen allemaal fier naar huis met hun cupcakes... en nog een briefje van Ferre en de taartenheks.



Gelukkig had ik hulp van een super vriendin en van een super man. Van de hulp van de vriendin heb ik geen bewijs, maar super man heb ik wel vastgelegd op de plaat. Hij bakte deze morgend de pannenkoeken en begeleidde de opdrachten.

2 opmerkingen:

  1. dat heeft mama & haar helpers ferm gedaan! die kids hebben prachtige cupcakeskes gemaakt, de opdrachten zullen allemaal goed gelukt zijn ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen