woensdag 18 april 2012

ziek zijn... en u toch ni helemaal laten doen

Ik ben niet graag ziek, maar ja wie wel. Ik was zondag helemaal van de kaart door keelpijn, niet kunnen slikken zonder pijn... (ja ik weet het wat is nu keelpijn, er zijn veel ergere dingen in t leven...) Maar ik lag dus de hele zondag in bed en ook maandag na mijn dokterbezoek, ben ik terug in mijn warm beddeke gekropen. ANGINE was het verdikt!!
Dinsdag ben ik verhuisd van mijn bed naar de zetel en begon het toch al terug te kriebelen. Haakboekje erbij, vrolijke wollekes rond mij uitgespreid ,....

Nog 2 van die grote bloemen hebben de foto niet gehaald.

Daar wordt een mens toch al een pak vrolijker van...

Wat ik er mee ga doen? Geen idee!!!  Wat zouden jullie er mee doen?

Daar moet ne mens dus ziek voor worden om eens wat bloemmekes bijeen te haken in de zetel onder de dons

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel erg mooi. ik zou ze op broches of haarspeldjes steken. Je kan ook een haarband naaien of haken en die er dan op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de haarband en de haarspeldjes vind ik al een heel goed idee. Broche had ik ook al in gedachten!!!
      Bedankt voor de tip!!

      Verwijderen
  2. heel schoon!!! mmm ... op een sjaaltje/mutske naaien ... mijn lentegevoel is duidelijk ver weg ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh jij ook al, ik loop ook met een dikke keel rond en een snot hoofd zoals de kids dat noemen, en dochter heeft koorts en buikpijn. Dus gisteren samen op de bank gekropen onder een deken ook met wol en haaknaald.
    Jij veel beterschap en haak vooral meer van die vrolijke bloemen. Misschien aan een ketting maken als slinger door huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, het toileke dat ik gebruikte voor de zakjes komt van een stoffenspectakel. Ik heb het wel al twee jaar maar ik denk dat het nog steeds te verkrijgen is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen