woensdag 23 mei 2012

Blij verrast!!!

Ik was het al lang vergeten, maar echt vergeten hee!!!
Dus toen ik de enveloppe in mijn handen kreeg dacht ik aan 2 give-aways die ik recent gewonnen heb.

Toen ik hem open deed, vroeg ik me direkt af wie mij al die mooie prulletjes gestuurd had. Ik moest eerst het tekstje op het kaartje lezen voor het me weer te binnen schoot. Ik heb bij handige An een stukje van haar advents give-away gewonnen. Dat ik het nu krijg is hoop ik een teken dat het wat beter met haar gaat!!!
Het zijn echt kleine schatten allemaal bij elkaar!!! Ik kreeg toen ik het kaartje met het boompje en 'Smile' op ook dirket een smile op mijn gezicht. Ik denk dat ik dringend een stempel moet maken met het woord 'smile ' op Zodat ik die lach kan doorgeven aan al wie ik ooit iets stuur!!!
Verder werd mijn dochter superblij toen ze het briefpapier van de meneertjes en de mevrouwtjes zag. en voor de rest echt allemaal heel leuke dingen, en wat het misschien nog leuker maakte is dat ik het echt niet verwachte haha
Bedankt An!!!

1 opmerking:

  1. Jij wint nogal wat de laatste tijd. Veel plezier met al die leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen