dinsdag 1 mei 2012

een bloemetje voor mijn volgers

Ik ben mijn blog begonnen eigenlijk om een beetje een archief te maken van wat ik wanneer gemaakt heb.
Maar ik moet toegeven dat het dat allang niet meer alleen is. Ik vind het echt leuk om jullie reacties te lezen op dingen die ik maak.

Daarom even een bloemetje voor jullie voor de stille en de minder stille volger...


 Ik ben super fan van deze bloemen. Akelei is een plantje dat zich ontzettend goed uitzaait. Ik ben niet het strakke tuin type, maar een verwilderde tuin wil ik ook niet.
Hier zijn 2, of nee misschien drie planten die zich mogen uitzaaien en die we zelden of nooit zullen uittrekken.
De akelei (waar ik toch wel al een kleine kollektie met verschillende bloemen van heb)
Vrouwenmantel is de tweede en viooltjes.

Maar vooral van het uitzaaien van de akelei wordt ik vrolijk. Het is ook altijd spannend welke bloem eraan zal komen.

Voor wie minder fan is van de akelei dan ikzelf heb ik een ander bloemetje in petto:

Korte update van het tuintje:
De scheuten van de frambozenstruiken die her en der uitkwamen zijn verplant en staan nu mooi mee in het rijtje

en kregen boomschors aan hun voeten om ook het onderhoud rond de tuintjes een beetje te verlichten.



3 opmerkingen:

  1. akelei staat hier ook, k vind t een super schone
    plant, vooral de bloemekes!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. & bedankt dat we mogen meegenieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mercikes voor het compliment! Ook van mij een dikke merci om mijn blog te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen