woensdag 13 juni 2012

tweedehandse stofjes

Overlaatst vroeg vriendin en stoffen madam K of ik mee op jacht ging naar goedkope stofjes. K zocht vooral tricot. Ik ging mee uit curieuse-neuze-teit en omdat ik niet schuw ben van een goedkoop stofke.

Ik betaalde in totaal 33 euro en voelde me net een klein kind met kerstmis.

katoentjes

broekenstoffen: 2 floertjes en een andere

3 zomer rimpelkatoentjes

tricot
Ik heb van elk minstens 1 meter, maar ook regelmatig 2 of 3 meter!!! En als ik naar de foto's kijk voel ik me weer alsof ik een kadoo'tje kreeg.

Ook schoonzus A ging mee op pad ... t Was een avondje om niet direkt te vergeten!!

6 opmerkingen:

  1. heerlijkop stoffen jacht en vooral voor zo'n prijs.
    Super aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dat allemaal voor 33€? Hoe doet ge dat?
    Ik ben al benieuwd wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooo, dat is zeker op een ONTZETTEND SUPER GEHEIM adres gebeurd???? Zoveel stof voor zo weinig geld..... daar zul je heel veel mensen flink jaloers mee maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vriendin K. kijkt regelmatig op 2de hands internet verkoop sites ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vangst! En nu wachten we de resultaten af, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen