zaterdag 16 juni 2012

vilten en nieuw huiswerk

Ik heb jullie geduld op de proef gesteld en eigenlijk is het nog niet helemaal af, maar ik ga het voorlopige resultaat ook al laten zien... want anders duurt het echt te lang.

Na drie avonden rondjes naaien in het voorvilt was ik eindelijk klaar... nooit gedacht dat daar zoveel tijd in zou kruipen.










Dan nog alles opvullen toch nog eens een avond en een uurtje of 3 overdag.
En ik was klaar voor de les van vorige week.
De les was weer plezant en leerrijk, met toffe gesprekken tussendoor.
Na de les ging ik naar huis met:
Ik heb er nog wat werk aan want de draadjes moeten nog getrokken worden hihi. en de bollekes opengeknipt en zo... dus wordt vervolgd!

Ik heb dat nog niet gedaan want ik wou eerst mijn zelfopgelegd huiswerk voor komende maandag af hebben. Ik koos wat andere kleuren en hoop dat het een leuk effekt gaat geven met de volgende techniek.


Ja ik moet de spanning er toch een beetje in houden hee  ;o)). Weer heel dun gelegd!!!!

Ik begin terug meer zin in het vilten te krijgen door deze kursus te volgen. Er komt terug wat uitdaging en inspiratie naar boven...

3 opmerkingen: