woensdag 24 oktober 2012

Update UWYH en een knutselwerkje van Wannes

Met de geleende naaimachine ging ik ook al aan de slag...
Ik moet zeggen ik ben het mijne gewoon , maar met deze kan ik ook wel vriendjes worden in noodgevallen...

Dit kwam er al onder vandaan:

4 potloodrollen



Het buitenstofje van dit gebruikte ik al een paar keer lang geleden....
 
en ook  nog 2 knikkerzakjes
 
Ik gebruike voor de stevige onderkant van de knikkerzakjes stukjes van een oude jeansbroek van manlief.
Daar moet ik nog gaatjes voor de touwtjes in maken en de touwtjes er door en de knikkers erin.
Ik kreeg van mijn mama een zak vol knikkers gekocht in de kringloopwinkel voor een halve euro. Speciaal voor de knikkerzakjes te vullen...

Dit zijn ook direkt een hele resem UWYH: dat brengt mijn tussenstand op 16,17,18,19,20 op 21 dus

En vandaag dook ik de kasten van de kinderen in om de zomerkleren te vervangen door de winterkleren en daar kwam heel veel UWYH materiaal uit.

Ik had al eventjes een ideetje op mijn pinterest gepind voor een knutsel met de kids, maar blijkbaar had de juf dat ook gepind... leuk toch!!!



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie potloodrollen! Heb er zelf altijd standaard een in mijn tas zitten. Gewoon, voor het geval ik een 'teken-aanvalletje' krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Maren,
    Handig én leuk die potloodrollen!
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat zul je net zien hé! Dat de juf dat ook net bedacht heeft :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen