maandag 5 november 2012

PIF pakketje in de bus

Vandaag stak er een PIF pakketje in de brievenbus

eentje van Miss Mustache van 'fruit with a mustache'
met hele mooie onderleggertjes en mooie oorbellen.
Ik beken direkt dat ik geen gaatjes (meer) heb in mijn oorlellen,
maar ik ken natuurlijk heel veel mensen die wel gaatjes in hun oorlellen hebben ;o)
 
Dus kan ik binnenkort weer iemand blijmaken... Ik vind het super parels aan de oorbellen.
Dus er gaan al minstens 2 personen blij worden van je pakketje!!!
Alle gasten die van deze onderleggers gebruik gaan maken niet meegerekend dan...
 
Smile...

7 opmerkingen:

  1. oei, mja dat blijft gokken natuurlijk :) de meesten hebben wel gaatjes in hun oorlellen, mja gelukkig heb je wel gaatjes vrienden ;) ben blij dat je ze leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt heel leuk... Ik zou bijna mijn gaatjes terug open maken, maar ik heb daar te veel miserie mee...ontstekingen...
      Maar ik heb zelfs heel leuke gaatjes vrienden ;)!!!! hihi
      Dikke Merci!!!

      Verwijderen
  2. wat een kleurrijk kado, ge hebt weeral chance!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe tof om zoiets thuis te ontvangen, spijtig dat je geen gaatjes meer hebt :) je zou ze zo weer laten openmaken... Je hebt geluk. Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn pakketje! Die onderleggers zijn echt zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen