maandag 24 december 2012

Nog een PIF gekregen - oorbellen

Super mooi vind ik de PIF die ik vandaag kreeg...

 
 
eentje van Caroline en dit is haar blog
Caroline: heel hard bedankt!!
Ik was het alweer vergeten, dus het kwam als een echte verrassing!!
(teveel aan mijn hoofd)
 
Hoe langer ik in blogland vertoef hoe meer spijt ik krijg dat ik geen gaatjes meer heb in mijn oren.
Vroeger had ik gaatjes, maar ze ontstaken altijd, dus heb ik ze laten toegroeien.
Ik ben niet van plan om er nieuwe gaatjes te laten maken, daarvoor had ik vroeger te veel last.
 
Maar ik heb al een paar mensen gelukkig gemaakt met oorbellen die ik kreeg
en deze landen onder de kerstboom voor mijn schoonzus (die wel gaatjes heeft).
Zo kan ik er ook nog van genieten als ze ze draagt als ik ze zie!
 
2 van de nichtjes hebben ook gaatjes.
Onder het motto: elk kind maakt een kadootje voor een ander kind
kwamen deze nog onder de strijkbout vandaan
 
 
 
De naamplaatjes voor de pakjes werden dus ook nog voor iets anders gebruikt
 

6 opmerkingen:

  1. hihi, nog meer oorbellen voor de gaatjes vrienden :o) ze zijn wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat wel tof om mij gaatjesvrienden blij te maken met mooie oorbellen... :o)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie cadeautjes Maren. Je "gaatjes" vriendinnetjes zullen blij zijn met de oorbellen!
    Ook die zelfgemaakte zijn heel leuk!
    Groetjes rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uwe postbode zal wel content zijn dat hij zo dikwijls bij jullie langs mag komen ;-)
    zeer plezante kadookes!!!
    we wensen jullie een warme Kerst toe!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Veerle,

      Hier is ondertussen nog een pakje van u onder de kerstboom geland ook!!!

      Heel hard bedankt!! Morgen wordt het geopend!!
      Voor jullie ook een heel warme, gezellige kerst!!

      Verwijderen
    2. ah s het r geraakt, just op de valreep, k hoop dat ge t plezant vind ;-)
      dikke mercie voor uw tof kadooke,
      amai wat een schatten zeg!!!
      liefs, mimi xxx

      Verwijderen