vrijdag 7 december 2012

nog pluskes

Deze morgen werd er op de deur geklopt....

De postbode had een pakje bij. Deze keer van Ellen of Emmel

Op een leuk playmobiel kaartje stond geschreven dat ze vind dat ze geen wonder is met de haaknaald en ook niet met de stikmachine.
Ik vond zowel het zakje als het konijntje echt mooi en het was er helemaal niet aan te zien dat het kwam van iemand die zich geen wonder vindt aan het stikmachien of met de haaknaald.

Ik weet zeker dat ook hier weer een kind heel blij mee gaat zijn... Super!!!!


Dat hertje ... zo schattig!!!!
 
Ellen heel hard bedankt voor uw schoon bijdrage!!!! Ik vind dees zakje en ook dat op je blog met de uil prachtig!!!!
 
 
Ik haakte nog wat colsjaals de laatste dagen... de roze op de foto is nog in wording!
 
 
In oktober kreeg ik voor mijn verjaardag een bon om bij bambiblauw wat stofjes te kopen. Ik hield de bon goed bij want ik was juist begonnen om eens wat stof uit mijn kasten op te gebruiken... Use what you have of UWYH. Ik had mezelf voorgenomen om tot het stoffenstektakel  enkel stoffen te gebruiken die in mijn kasten lagen... Ik heb (buiten 1 kleine zonde helemaal in het begin) kunnen volhouden.
Maar nu het stoffenspektakel gepasseerd is, vond ik het tijd om mijn bon te gebruiken.
Dees als resultaat:


Ik zal die derde sjaal eens gaan verder haken... en dan begin ik misschien aan het pakje voor mijn neefje voor onder de kerstboom...

9 opmerkingen:

  1. Die bloemen naast die vosjes zijn helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die stofjes!!!!!!!!!!me like :-) mooie cadeautjes ook trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef, het is aangekomen, ben ik heel blij om want tegenwoordig met de post...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van mij zijn er ook overlaatst 2 pakjes kwijtgegaan die ik opgestuurd had... niet leuk!! Dus ik versta u helemaal!!!

      Verwijderen
  4. Mooi pakketje alweer voor de plus! En dan die stofjes, ze zijn echt schattig! Kan je alweer gaan dromen wat ermee te maken. OOk de colsjaals zien er prachtig uit.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een mooie stofjes... wordt vast van alles leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk pakje had de postbode bij. Goede keuze gemaakt qua stofkes van Bambiblauw, ze zijn prachtig.
    Ik heb hier ook nog veel werk om alles klaar te krijgen tegen de feestdagen qua zelfgemaakte pakjes.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schoon stofjes! Die vosjes ...

    BeantwoordenVerwijderen