vrijdag 7 december 2012

ondertussen....

Ondertussen kreeg ik een update van Veerle.... de teller maakte een sprong!!!
Ze blogde de foto's hier



Kadootjes van:
 




 

 
 
en de mooie rugzakjes zijn van Sabine (voorlopig nog zonder blog) ;o)






Liesbet bracht haar pluskadootjes naar mijn ouders, waar ik ze deze avond ging halen. Liesbet zelf maakte deze lieve knuffel en een tof knikkerzakje. Haar dochter gaf een ring en een paar oorbellen... super tof van je dochter Liesbet!!!
 
Heel hard bedankt iedereen voor jullie enthousiasme!!!

8 opmerkingen:

  1. Dat zal jullie dus lukken zo te zien, wow! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Holééé, de teller staat op 169!! Dat gaat zeker lukken! Ik ben héél blij voor jullie (en voor al die kindjes :-))!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jep het gaat lukken!!!
      We gaan nog wat kadookes kunnen kombineren nu!!!
      En ondertussen zijn er ook al wat kadootjes bij voor kinderen boven de twaalf...

      Dank u wel iedereen om ons zo goed te helpen.... SAMEN STERK!!!

      Verwijderen
  3. wow ik zag net de teller, geweldig, jullie gaan er volgens mij ver boven eindigen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben al zeker dat we ere ver boven eindigen...maar dan kunnen we lekker kombineren!!!

      Verwijderen
  4. Wow zeg, nu gaat je teller omhoog gaan! En morgen kom ik nog langs! Plezant om dit allemaal toe te krijgen en dan te mogen uitdelen! Ook heerlijk om de inzet van al die mensen te zien...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rita,

      Dan kunnen we met jullie knuffels lekker kombineren... Super pakjes worden dat dan!!!!

      Echt zalig om de mensen hun inzet te zien!!!
      Ik kan niet genoeg dank u wel zeggen!!!

      Maren

      Verwijderen
  5. OOOh bangelijk Maren!!! Ik heb mijn plus ook klaar en die gaat morgen op de post!
    Super Proficiat aan jullie! x

    BeantwoordenVerwijderen