vrijdag 4 januari 2013

na de pasbeurt....

...werd duidelijk dat het zakje van de vorige post
hopeloos te klein was voor het fototoestel van bompa.
Ik had al een donkergrijs vermoeden toen ik tot daar reed...

Dus kroop ik vandaag tussen de vaten was door even op zolder
achter mijn naaimachine en maakte versie 2.


vlinderke aan ene kant

plantje aan de andere kant
en weer een litske
 (en Trui, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat woord al lang niet meer gebruikt had ook,
maar ik vind het wel een geweldig woord)
 Deze keer past het fototoestel van hier thuis erin, dus dat van bompa zeker want dat is iets kleiner
 
een stukske stof voor het fototoestel niet naar de verkeerde kant uit da zakske te laten vallen
en weer gewatteerd!!

toch echt wel wat vergroot!!! Zakje 1 en 2 samen
ondertussen al met volgende projectje bezig!!!

6 opmerkingen:

  1. Dat is zo zuur als er iets niet past, maar een mooie 2 de versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dan kan je het andere zakje lekker voor iets anders gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad een beetje groter én weer met een litske :-) Gek dat sommige woorden opeens weer boven komen hé, en het is inderdaad een heel tofke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, balen is dat! Had het ook eens met een cadeautje voor mijn vader (gsm hoesje). Ik had nog zo de maten nagevraagd bij mijn zusje, maar op de een of andere manier paste het toch niet :(
    Hopelijk is deze wel helemaal oke! Leuk stofje trouwens!

    Nog bedankt voor je Kerstkaartje. Ik weet niet wanneer je hem gepost hebt??? Maar ik kreeg hem gisteren binnen. De postzegels waren trouwens niet gestempeld, maar daar heb ik hier in NL natuurlijk toch niets aan ;)

    Natuurlijk ook nog een goed 2013 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh kaartje is de week voor Kerstmis gepost!!

    Eigenlijk vind ik het deze keer niet zo erg dat het eerste zakje niet het goede was. t Was iets nieuws, moet wat anders in elkaar gezet worden dan een gewoon ritszakje... en dat heb ik nu toch al 2 keer kunnen oefenen...

    En omdat het kadootje tegen het einde van de kerstvakantie beloofd was, ben ik nog ruim op tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heel mooi! En leve het grotere flapje :-)

    BeantwoordenVerwijderen