zaterdag 5 januari 2013

zakdoekske nodig?

t klinkt misschien minder stoer als: 'vuurtje hebben' maar als openingszin kan het tellen...
Als ge iemand een zakdoekske aan biedt, dan kunt ge dat ten minste in stijl doen.
 
Overlaatst kreeg ik een schoon zakdoekhoeske van V-eeeeertjes,
maar dat werd al snel ingepikt door de dochter.
En omdat ze toch zeker 5 keer per dag een zakdoekske nodig heeft,
als ze haar bloedsuiker MOET controleren...
gaf ik graag toe. Alles is goed om die moetjes te verzachten...
 
Maar daardoor kwam het dat ik nog altijd geen zakdoekhoeske in mijn handtas had.
 
Gisteren begon ik met eentje en vandaag maakte ik er nog 2 bij...
Ge weet maar nooit voor wat het goed is dat ge die in voorraad hebt liggen...
 
stofjes:
VW buskes stofke en Eekhoorntjesstofjes
kocht ik bij Hotstof
derde stofke komt van al effkens geleden van de thuisverkoop hier thuis van Fabric city
patroontje vindt ge hier

7 opmerkingen:

  1. Daar wordt een snotneus instant vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig geweest weer!
    En heel erg bedankt voor je kaart en de andere spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe stofkes gebruikt, dit is ook een leuk modelleke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn heel erg leuk geworden. Het gekke is dat ik in maanden op mijn blogoverzicht niets van jou post kon zien en dan nu plots wel 20 berichten achter elkaar???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. raar... Ik had het een tijdje geleden ook al eens voor met mijn blog, maar ik heb iets gedaan aan de instellingen en toen leek het opgelost... en vraag me niet wat ik verandert had aan die instellingen... haha

      Verwijderen