zaterdag 23 februari 2013

Voldoening

Van het ene dat ge maakt hebt ge meer voldoening dan van iets anders.
Vandaag werkte ik iets af...
een stofke, daar was ik direkt verliefd op toen ik het zag!
 
Ik kocht het bij Ki & Ko in Hoegaarden
Ze heeft hele leuke stofjes in haar webwinkel
Ze geeft zowel voor kinderen als voor volwasenen
plezante en interesante workshops
Binnenkort verhuizen ze naar hun echte winkel ook in Hoegaarden

Flore volgde er juist de basis naaien 2
Ze maakten een hele mooie tas.
Binnenkort een uitgebreide fotoshoot daarvan.
 
Maar nu mijn meest-voldoening gevend stuk van de laatste tijd
 
De overlocks wouden  niet meewerken
dus gebruikte ik toch maar weer mijn machientje
 
Patroon is Hoodie Yorik van farbenmix
Ik verlengde de mouwen en het voor en achterpand
om er een t-shirt hoodie van te maken
 
Foto op levend model volgt nog.
 Dat is trouwens het zelfde levende model
waar ik nog foto's van het geweldige broekje van de dertiende ster mee moet nemen
 
Ik zag deze morgend trouwens nog hele ferme kleurtjes broeken passeren
en nu juist nog een heel deel nieuwe kleedjes!!!
 
 

8 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb dit stofje (maar dan met blauwe achtergrond) klaarliggen om een er een Charlie mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O die is prachtig! wou dat ik daar eens voor ging zitten!(denk dat ik dat niet kan)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig alweer, deze t-shirt hoodie en dan dat stofje, goddelijk! Ik zou graag weer kind zijn en een mama als Maren hebben die mijn kleren maakt :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow ja, heel erg mooi, terechte voldoening :-) Nu ja, in het groen ... kan niet anders hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen