woensdag 27 maart 2013

Vandaag genoot ik van....

.... het rokje voor Flore dat ik gisteren bij de sToffen madammen afwerkte
en vandaag deed ze het aan,
maar een foto ervan was nog niet aan de orde
 
Ook het 2de t-shirt dat ik voor mezelf maakte,
is nu af
Gisteren overlockte ik de onderzoom van het T-shirt bij de sToffen madammen,
met de overlock die bijna geen pauze kreeg gisteren...
Nog iets erger en we zouden nummerkes moet trekken...
Vandaag naaide ik de zoom nog om...
eerst met een brede tweelingnaald,
maar dat gaf een bobbelig effect; dus toch maar weer los getornd
en gewoon omgenaaid.
 
Weer een stofje dat al een hele tijd in mijn kast ligt te wachten om verwerkt te worden.
Ik blogde er nog eens over
toen maakte ik er dit mee
 
Ik genoot er ook van dat ik de was eindelijk nog eens buiten kon hangen.
 
en van het kaartje dat we van Wannes kregen vanop zeeklasse
 
en van de zon...
en van..............................

 

6 opmerkingen:

  1. Schoon t-shirt, leuk stofje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t was een zalig weertje vandaag, de kids heel de namiddag den hof in, dus dan s het goed!
    tof stofke van uw t-shirtje, heel erg lente!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel dingen om van te genieten! Leuk stofje van het t-shirt, helemaal lenteproof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooi... hier ga je nog veelplezier aan hebben!
    Leuk zo een kaartje van je zoon hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi shirt en wat een prachtige stof zeg! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe T-shirt Maren, dat heb je weer ongelooflijk goed gedaan! Dat je blij bent met het kaartje kan ik best geloven, een mens mist zijn kroost toch altijd als ze weg zijn hé!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen