woensdag 29 mei 2013

update to do-lijstje van deze week

Maandagavond 
werkte ik 
eentje van de twee bijna affe kledingstukken af.

Ik genoot van het zonnetje dat vergat ik nog op mijn to do lijstje te zetten
we deden ook een BBQ tje nu het weer het even toeliet
met aperitief en al.
Tijdens het aperitief knipte ik al stukjes stof die ik nodig had 
voor de goodies voor de goodiebag 

en na die zalige BBQ
ben ik terug naar boven gegaan om aan de goodies te werken
en dinsdag morgen heel vroeg werd de laatste hand gelegd aan de goodies.
Die zijn dus af.
Ideetje voor de verpakking zat ook al in mijn hoofd.
en heb ik vlak voor de sToffen madammen nog snel uitgewerkt...
tussen het eten maken en het huiswerk begeleiden door

Dinsdagavond bij de sToffen madammen werkte ik
het bijna affe kledingsstuk nummer 2 helemaal af
en begon ik met geknipt en klaarliggend kledingstuk van op de to do lijst.
Dat wil ik vandaag nog verder afwerken

en dan is het tijd om aan de turnzak te beginnen
Gisteren kreeg ik van mijn schoonzussie
de benodigde roze stofkes
Dat bespaart me vandaag een rit naar de stoffenwinkel

foto's volgen later vandaag nog
 
 

1 opmerking: