woensdag 8 mei 2013

Weekendje Gent (3)

Zondag moesten we nergens zijn
dus alles op het gemak...
lekker ontbeten
daarna alles ingepakt...
We mochten onze rugzak gelukkig overdag nog laten staan
en hem oppikken als we richting station liepen
Ik wist dat er een boekenmarkt en een rommelmarkt zijn
elke zondag in Gent
Dus daar gingen we naartoe



 We zijn braaf geweest
(vooral omdat we alles nog zo ver moesten sleuren)

dit garen was het enige wat ik kocht uit alle dozen hierboven

Eigenlijk kochten we magnetische oorbelletjes voor t petekind van manlief
maar uiteindelijk gingen we er nog bijhalen
3 paar voor 1 euro
Flore heeft ook geen gaatjes in haar oren (voorlopig)
en wil er voorlopig ook nog geen


Om 2 uur vertrokken we naar huis,
want Flore was toch wel moe

Wordt zeker ook nog vervolgd...
volgend jaar of zo

9 opmerkingen:

  1. Zo te lezen hebben jullie een fijn weekend gehad. En als ik die dozen met naaigerei zie dan hebben jullie je zeker ingehouden ;) Zou mij denk ik niet zo goed gelukt zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai gij hebt veel zelfbeheersing....zou mij ZEKER NIET gelukt zijn!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie mooie dagen gehad en wat ben je sterk geweest bij alle naaispullekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da ziet er een heel tof weekend uit! Ik hoop dat ik over een jaar of tien ook zo'n toffe madammenweekendjes kan doen met mijn min-madam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai jullie zijn braaf geweest op de rommelmarkt! Eentje om in de annalen te zetten :) Maar jullie hebben een supertof weekend gehad, moeder en dochter, toch iets apart hé!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal zeker fijn geweest zijn... leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk, zo'n weekendje met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou nou je hebt je wel erg ingehouden op die markt ;) Ik was hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk toch overstag gegaan en had tegen beter weten in me helemaal suf gekocht haha. In ieder geval was het een heerlijk weekend zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen