vrijdag 21 juni 2013

jaja ikke blij

Ik kreeg juist een sms je van manlief
dat de goodie bag op je deurmat is aangekomen vandaag

Ik moet alleen nog even werken
nog naar een receptie van iemand die op pensioen gaat
en dan nog even naar huis rijden


Eigenlijk is dit een heel goed moment voor dat feestje in een doosje
want vandaag hadden de kinderen hun laatste dag toetsen.

Volgende week ga ik dan mee met de groep van Flore op schoolreis
en de dag erna ga ik bij Wannes in de klas helpen
om de kinderen te laten naaien met een naaimachine

Wannes had daar een briefje van meegekregen
met daarop dat het ging over werken met het stikmachien
`mama, wat is een stikmachien???`

hahaha zo groot en toch nog zo klein!!!

2 opmerkingen:

  1. Oh oh gelukkig!
    Ik was hier stiekum al een vervangend doosje voor je aan het maken met allerlei leukigheidjes voor als het doosje echt verdwenen zou zijn in de post.
    Eind goed al goed ! Geniet ervan en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen