vrijdag 26 juli 2013

de kabouterkes

Flore was nog niet tegoei op kamp vertrokken
of er werd lichtjes op de achterdeur geklopt.
 
*
Het duurde een tijdje voor ik door had van waar het geluid kwam
want eentje van mijn oren werkt niet naar behoren dezer dagen.
*
De achterdeur...
Ik doe ze open, voorzichtig want eigenlijk is er niemand te zien door het glas
en deur draait naar buiten open (om binnen meer plaats te creeëren)
*
Staat daar een hele familie kabouters voor de deur
de ene met een rode, de andere met een blauwe muts
er zaten er zelfs tussen met een oranje en een gele...
 
*
Of ze niet konden komen logeren nu er toch een kamer vrij was?
 
*
Al mijn argumenten van gaan werken en zo
werden aan de kant geschoven
(die kabouters van tegenwoordig... das ook ni meer wat het geweest is,
vroeger waren ze toch veel beleefder
en ne `nee` was ook ne `nee`)
*
Allee nu huist er dus een hele familie kabouters in Flore haar kamer
Als dat maar goed komt!!

8 opmerkingen:

  1. Och jee... de warmte is haar teveel geworden... ze is er kaboutertjes van gaan zien... ;-P

    Ben wel benieuwd eigenlijk! Wat is dat dan met die kabouters?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha... gee roze olifanten hier, maar kabouterkes met allemaal gekleurde mutskes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien is nu morgen wel heel je huis gekuist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh da zou tof zijn... en mijn stofkes mooi geplooid en geordend op kleur en de keukenkastjes uitgekuisd en... ;)

      Verwijderen
    2. ... en dan mag je ze doorsturen naar mij ;-)

      Verwijderen
    3. ok als ... dan stuur ik ze door!!!

      Verwijderen
  4. Ik hou niet van kabouters, maar als je huis schoonmaken mag je ze ook hier wel even langs sturen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met die kabouters daar, zet ze maar aan het werk ! Als ze willen logeren staat daar wel iets tegenover moet je zeggen ;)
    Succes ermee!
    Grtjes, rita.
    En als ze goed werken, mag je ze altijd doorsturen voor een weekje logeren bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen