maandag 30 september 2013

leuke post en omdat eentje geentje is

Vorige week won ik bij Isolde
van de blog Storm en co
dit:
Een klein kleien hartje
ze stak er ook dat super leuk kaartje bij
dat nu een deel uitmaakt van de kaartenrek
Ik ben blij dat het hartje hier heel aankwam
maar het kreeg dan ook een heel goed jasje aan voor onderweg!
Ik ben er heel blij mee
Ik heb het op een stukje drijfhout gelegd dat hier op de schouw staat
en t past perfect bij elkaar!!!
 
Heel hard bedankt!!
******
 
en omdat eentje geentje is
en het toch altijd handig is om iets pas geleerd nog eens goed te herhalen
maakte ik nog een tweede hemdje voor Ferre
(aan Wannes krijg ik dus geen hemdje verkocht)
 
Het hemdje stak al helemaal ineen toen ik naar de les vertrok
maar bijpassende kamsnaps had ik nog niet
Ferre bestelde weer 2 verschillende kleuren kam snaps
met dit als resultaat




 
t groen wasberenstofke komt van bij Ki en Ko
de oranje paspel had ik al liggen
en het oranje stofke kocht ik vorig jaar december in het wolwinkelke in Leuven
 


3 opmerkingen:

  1. Mijn mond valt alweer open van verbazing...wat jij allemaal kan knutselen in no time!
    Ik wou dat ik dit ook kon (en vooral: hier tijd voor had).

    Ik ben een (jaloerse) fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat het goed aangekomen is en dat je tevreden bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zeg, alweer een hemdje af! En terug zo'n ferm stofke met 2 kleuren sluiting, goe gekoze van de Ferre!
    Hij is er echt knap mee, nen echte verleider zo! En je give away is heel mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen