zondag 20 oktober 2013

knikkerzakjes, eerste kerstswap plus kadootjes en naaien voor Olivia

ja een hele boterham....
 
beginnen bij het begin
Ik vond de foto terug die ik nam van de knikkerzakjes
die ik maakte voor een collega haar zoontjes
 
*************
Zaterdagnamiddag ging ik bij Saskia samen met nog een paar andere stoffenmiekes
naaien voor Olivia
 
Ik had wat restjes gekregen van Kirsten van Ki en Ko voor dit project
en maakte er die toffe portemonneekes mee
dit is een voorbeeldje dat ik op voorhand maakte met stofjes uit mijn stoffenkast

 
We naaiden wat af, t was super gezellig
en ik leerde weer een paar toffe creatieve mensen kennen.






 
 
Nu ben ik nog bezig met de andere geknipte portemonneekes te maken
 
Saskia doet ook mee aan de Kerstswap Plus
en had al PLUS kadootjes klaar
die ze dan maar direkt mee gaf
 
 
Bedankt Saskia,
voor de leuke namiddag
voor de kerstswap PLUS kadootjes
en voor alles gewoon!!!
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ferm knikkerzakjes, zou zo terug kind willen zijn :) maar ook al die andere dingen die al die creatieve mensen maakten voor Olivia zijn supermooi en leuk gemaakt. En de kerstswap begint al stilaan te groeien... goed! Morgen ga ik het clubje motiveren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk dat je al +kadootjes krijgt seg!

    BeantwoordenVerwijderen