zondag 24 november 2013

Buit van het stoffenspektakel (1)

Ik ging naar het stoffenspektakel
in de hoop er mooie jassenstof te vinden
voor mezelf en voor Flore
 
en voor de jongens leuke broekenstoffen in jeans en velours in leuke kleurtjes
 
 
En ik kwam thuis met
 
een leuk stofke

mijn enige katoentje dat ik meebracht
gele wollen stof voor jas voor mezelf, goedkope mooie stof voor geklede jas voor mezelf


 
van links naar rechts: stofje met bollen voor jas Flore, oranje stofje voor nog een jas voor Flore
en rood stofje voor jas voor mezelf
 en dan ook nog een paar leuke stukjes tricot die nu even in de wasmachine draaien.
 
Broekenstoffen heb ik niet echt gevonden, allee er waren er wel,
maar niet de stofjes voor mijn zonen.
Ik zal eens in Tienen te goei moeten gaan kijken in de stoffenwinkel


8 opmerkingen:

  1. die bollenstof had ik ook gezien, ik ben pas in de late namiddag gegaan en verdorie nog zo veel volk, nu aangezien ik vrijdag naar maastricht was geweest, ging ik nu enkel voor wat fournituren en vooral ne voorraad patroonpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke stofjes, ben benieuwd naar de gemaakte stuks eruit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar gaan precies nog veel jassen gefabriceerd worden. ;-)
    Die gele stof voor uwe jas is echt wel prachtig, ik ben al benieuwd naar het resultaat!
    Flore gaat het ook niet koud krijgen deze winter. :-)
    Toffe buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja als ge altijd nog juist een schoner vind terwijl ge rondloopt op t spektakel...
    Maar ja dan heb ik direkt voor een paar jaar materiaal hee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die jassenstoffen zien er heel leuk uit, gaan vast mooie jassen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. laat maar zien wat je er van maakt, vooral naar die jas ben ik benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar de resultaten, mooie buit heb je.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke vangst! Zelf ben ik er niet geraakt, al is dat best wel ok voor mijn portefeuille :-) Waar is er trouwens in Tienen een goeie stoffenwinkel? Die ken ik nog niet :-) By the way, voor moest je dat nog niet weten: hier in Waanrode is er ook een naaiwinkel opengegaan he, het Vlijtig Bijtje (als ik me niet vergis). Zelf heb ik er nog geen stofjes gekocht, wel al vanalles anders. Vriendelijke mensen! Stoffen lijken me alleen eerder aan de dure kant, maar ze hebben echt wel heel schone dingetjes!
    Veel naaiplezier alleszins!!Ik ben benieuwd naar die jassen!

    BeantwoordenVerwijderen