vrijdag 10 januari 2014

leuke woensdagnamiddag

Ik had nog eens zin in lekkere olijven
en nergens vindt ge zo lekkere olijven als op de markt.
 
Als bij toeval kwam ik begin van deze week te weten
dat er op woensdag markt is in Kessel-lo
Toen ik tegoei op internet ging opzoeken wanneer en waar
ontdekte ik ook nog dat het in de namiddag was.
 
Daar mijn kinderen op woensdagnamiddag dit jaar
geen hobby toestanden hebben
zat mijn `druk` woensdagnamiddag programma rap ineen
Met mijn 3 kinderen op sleeptouw
 
Ik zou eerst nog de laatste PLUS kadootjes naar leren ondernemen
brengen in Leuven
Samen met kleren die Nico en ik al jaren
niet meer aandoen, maar te goed zijn om zomaar weg te doen
 
Ik zag de kleinste groep van de kinderwerking buiten spelen
en zag dat het goed was.
 
Ik kreeg trouwens nog een mailtje van Lien
om ons allemaal te bedanken
Alle kinderen hebben een sjaal gekregen en dan ook nog een speeltje
en ook van de mobiel (creche onstaan uit leren ondernemen)
hebben alle kindjes leuke kadootjes gekregen
 
Dus bedankt allemaal!
Nele H., Annemie R., Hanne W., Bieke P., Sofie D, Nirphania B., Sara P., Wanda V., Kim R., Sarah R., Saskia E., Wendy B., Willeke H., Sofie V., Joyce T., Sofie De Z, Emmel, Alieke B., Jacky DD,
Veerle V, Evi B, Heidi V., Tazke, Leen N, Lisette S, Cathy D, Afke, Christ'l, Tine V, Sanne C
en ook

Sabine, Katleen, Rita en kompanen, Micheline, Anneleen
Ik kan alleen maar hopen dat alle swapdeelnemers hun pakjes ondertussen ontvangen hebben
en ervan hebben genoten !
 
 
Daarna reed ik door naar de markt in Kessel-lo
kocht daar de nodige olijven
ontdekte dat ook mijn favoriete geitenkaaskraam daar zijn stekje had
en maakte kennis met de mevrouw en de stoffen van het kersenpitje
 
Ik heb energie opgesnuifd, de hele namiddag lang!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten