vrijdag 21 februari 2014

Liebster blog award - part 1


Ik kreeg van Heidi van Patat en Kroket de liebster blog award.
Dank u Heidi, ik vind het echt wel een eer om van u deze award te krijgen. Ik geniet elke keer weer als ik op uwe blog kan lezen wat ge nu weer in elkaar gestoken hebt.

 
De regels:

  • De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 bloglovin volgers.
  • Je moet "11 facts about me" delen.
  • Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft.
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
  • Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

11 facts about me.
 
1. Ik ben echt een hamster en ik kan daar echt niks aan doen. Vooral op gebied van hobbymateriaal ben ik niet te stoppen. Stoffen, fournituren, fimo, garen.....

2. Ik kan genieten van de kleine dingen en ik doe dat dan ook

3. Ik hou van mijn 3 kinderen en van mijn ventje en van mijn katten .

4. Ik geniet van mijn eigen ruimte op zolder , als ik daar een namiddagje kan werken , is de rest van de wereld soms heel ver weg

5. Ik ben een chaosbeest, ik heb bijna altijd rommel rond mij ... maar eigenlijk heb ik die  nodig om creatief te kunnen zijn (daarom niet altijd zo veel als er in werkelijkheid ligt... ik moet op zolder dringend nog eens goed opruimen!)

6. Sommige mensen vragen zich af wanneer ik de dingen doe die ik doe. Ik ga daar heel eerlijk in zijn: tussendoor en soms eis ik gewoon tijd op voor die dingen te doen. Ik heb dat nodig, voor mij is dat `maken` ook een beetje een zelf-therapie.

7. Eerlijk is eerlijk: moest ik geen kuisvrouw hebben die heel veel van mijne kuis doe... dan zou dat allemaal niet mogelijk zijn... Ik ben haar eeuwig dankbaar!

8. Ik vind toffe post super. Daarom vind ik het ook zo leuk voor de kerstswapplus te organiseren. Ik vind het fantastisch om te zien wat onbekenden voor moois maken voor ons goede doel. Maar ik geniet ook wel van een swapje of van Pay it forward of give-away pakjes. Ik denk dat ik er nog eens eentje moet versturen want ook daar word ik vrolijk van

9. Mijn mama komt van Duitsland en als ik naar Duitsland ga (ik ben hier geboren en getogen) dan heb ik het gevoel van toch weer een klein beetje thuis te komen

10. Ik zie graag krachtige kleuren... pastels kan ik bijna altijd laten liggen ;)

11. Ik soms worstel met het feit dat de gewone mens die niet met diabetes in contact komt, er eigenlijk heel weinig over weet. Waardoor diabetes soms herleid wordt tot geen suiker eten en insuline spuiten,... maar zo werkt het niet.
Mijn dochtertje heeft diabetes en ik denk er al even over om mijn ervaringen hierrond in een blogbericht te schrijven

12. Ik stel mijn eigen deadlines altijd vroeg genoeg... ik wil alles goed op tijd af hebben
 

Mijn 11 vragen (ik kreeg er maar 10)

1.wat is je leukste herinnering?

Ik heb eigenlijk ongelooflijk veel goede herinneringen:
* Spelen in het bos en kampen bouwen met vriendjes toen ik 6 was
* ijn oma die vanuit Berlijn kwam en dan ongelooflijks leuke dingen in haar koffers en reiszakken had steken
* in de zomer bessen plukken met mijn oma en in de winter haringsla maken samen met mijn oma
* op kamp gaan met de scouts
* met mijn broers met de tuinslang spelen in de tuin
* op zolder spelen met playmobiel en lego

2. waarvoor mogen ze je 's nachts wakker maken?
Om te zeggen dat ik een week op handwerk kamp mag (voor grote mensen)

3. wat is het liefste dat iemand ooit tegen je zei?
`mama, jij maakt altijd zo koele dingen` en ook wel `ik hou van u`

4.wat vind je mooi aan jezelf? Mijn ogen

5.wat is je lievelingsboek?
Ik lees redelijk veel, maar ik lees heel zelden een boek 2 keer. Een boek dat ik wel nog eens wil lezen is `de wereld van Sofie`

6.wat bestel je meestal op restaurant? Ik hou van afwisseling, dus ik kijk altijd eerst of er bij de suggesties iets is dat mij aanstaat

7.welk is je lievelingspatroon?
de hoodie van farbenmix

8.wat is je grootste angst?
Dat ik ooit een telefoontje krijg dat er iets ernstigs gebeurd is met 1 van mijn schatten

9.waar kan men je een plezier mee doen als cadeautje?
Iets dat te maken heeft met naaien,....

10.wie of wat kan je niet missen?
Mijn 3 schatten en mijn ventje
en met mijn naaimachine missen, zou ik toch ook problemen hebben

De nominaties moet ik nog eens goed bekijken
Dus de rest volgt later


2 opmerkingen:

  1. Doe dat maar die blogpost over diabetes. Het zoontje van een vriendin van mij heeft dit ook sinds deze zomer, en ja er komt heel wat bij kijken, ook ivm stress enzo, dat wist ik allemaal niet voorheen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een handwerkkamp voor volwassenen, ik vind het zo jammer dat dat nog niet bestaat. Volgens mij zou het een gat in de markt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen