vrijdag 11 april 2014

Liebster blog award part 2

Dat is heel simpel uit te leggen. Adelke is mijn schoonzus
Ze naait al sinds ze nog kinderschoenen droeg
en ze maakt echt schitterende dingen
Sinds kort geeft ze ook workshops en heeft ze een blog opgestart.
2. lokakid
daar ga ik regelmatig eens kijken
3. miekemoeche
en ook bij deze passeer ik regelmatig
4. Atelier Ampersand
deze blog geeft me regelmatig inspiratie in
`out of the box` denken
is een hele toffe blog en op donderdag is het naaitip-dag
6. Emmel
was mij kerstswap-maatje. Ze maakt echt hele toffe ritszakjes
en ik lees haar blog ook heel graag.
is de blog van een vriendin die ook regelmatig reageert op mijn blog
Ze maakt toffe dingen en we moeten nog altijd eens afspreken!!!
een blog waar frankrijk regelmatig aan te pas komt
Ik geniet altijd van de blogjes over Frankrijk.
is een blog met een leuke mix van vanalles
10. 100% Elke
in haar verhalen kan ik me zo inleven
en ik kan me ook voorstellen dat ze hier in huis zouden gebeuren.


Mijn 10 vragen voor jullie

1. hoe ben jij besmet geraakt met de naaimicrobe en hoe oud was je toen?

2. Soms vraag ik mij af wat dit blog-volkje van beroep doet in het dagelijkse leven... dus wat doe jij?

3. Welk patroon is je lievelingspatroon?

4. Welke andere maaksels komen onder je vingers vandaan?

5. Op welk maaksel van jezelf ben je het meest trots en waarom juist op dat? (foto is altijd leuk)

6. In wat voor omgeving woon je? platteland of stad/ appartement of huis/ Nederland of Belgie/
bos, heide, woestijn of kust/.....

7. Wat is de leukste vondst die nu in je hoofd komt, die je vond op een rommelmarkt/ kringloop of 2de handse winkel?

8. Weet jij nog leuke rommelmarkten?

9.hoe ziet de ideale dag eruit voor u?

10. Wat zou je heel graag doen, laat ons zeggen voor er 2 jaar om zijn?



3 opmerkingen: