woensdag 14 mei 2014

moederdag

Eerst wil ik jullie danken om mijn vorige bericht zo massaal te lezen
en voor de hartverwarmende reacties!!

Er werden dit jaar duchtig plannen gesmeed
om mij extra te verwennen.

Zaterdag werd ik nog gewekt door mijn kinderen 
die hier beneden met een ballon aan het spelen waren
(een echt irritant lawaai als een mens nog een beetje wil slapen)

Zondag was het stil en heb ik toch tot kwart voor 8 kunnen slapen

Als ontbijt kreeg ik een verse fruitsla!

en dan kreeg ik nog hele leuke kadootjes die ze in school hadden geknutseld

Flore had een leuke mok met kaars
en dan ook nog een leuk flesje
Wannes had een broche gemaakt,
die perfect paste bij mijn outfit
en ook nog een gedicht waarin stond dat ik er een lekker lui dagje van moest maken
Ferre had dan een mooi kunstwerkje gemaakt
met een briefje dat super mooi geschreven is.


Eind vorige week was hier nog een hoopje hout geleverd
Toen Nico begon te stapelen vlak na het ontbijt
begon het te kriebelen
Voor we kinderen hadden, kon ik mij daar uren mee bezig houden

We begonnen allemaal samen wat te stapelen


omdat de motivatie soms even verslapte
maakten we er een spelletje van om ter coolste houtmonster vinden





en als het dan nog te lang duurt dan gunnen we 5 minuutjes rust
om daarna terug verder te doen







2 opmerkingen:

  1. mooie moederdagkadootjes! En leuke foto's van het houtstapelen :-) Vooral de laatste is grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe dat ook zo graag hout stapelen. Creatieve juffen bij jullie; de cadeautjes zijn zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen