woensdag 16 juli 2014

to do lijstjes

Als ik het gevoel begin te krijgen
dat ik ni weet waar eerst aan beginnen
dan maak ik een to do lijstje
om een beetje overzicht te krijgen

en dan weet ik ook altijd wat het volgende is.

Sinds mijn to do lijstje van de vorige blog is mijn volgorde wel aangepast
wegens bepaalde dingen die juist nog iets dringender zijn dan de andere
Flore haar jumpsuit nummer 2 werkte ik gisteren af


Zij koos zelf stof, boordstof en knopen


t zijn dezelfde knopen als voor haar eerste jumpsuit ;)

Over het algemeen ben ik content van de afwerking
Alleen heeft mijn naaimachine mij in de steek gelaten 
(heb ge hem?)
toen hij steken liet vallen bij het opnaaien van de elastiek op de tricot

Ik had dat nog al eens gemerkt dat mijn machientje
dat echt niet goed kan

Ik heb dus geen detail fotos getrokken van de taille ;p
Maar het is natuurlijk ook maar om te spelen dat ze dat gaat aandoen

mijn to do lijstje ziet er nu zo uit:
1.Strandtas
2. boekentasje
3.kussens en deken voor schoonmoeder
4. kussens voor onze zetel

4 opmerkingen:

  1. Hier ligt ook zo'n to do lijstje ;) (Kleedje voor de 1ste verjaardag van het dochtertje van de broer, strandtas voor de mama, turnzakje voor de dochter, sweaters voor de kids in het najaar,hemdje voor de zoon,...)
    Mooie jumsuite! Leuke stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heele toffe jumpsuit Maren! En je dochter weer supercontent :-) Zo'n to-do lijstje, daar begin ik niet meer aan, teveel stress, ik hou het wel voor mezelf in mijn hoofd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe jumpsuit! Meestal probeer ik ook zoveel mogelijk mijn lijstje te volgen, maar dat lukt zeker niet altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn to do lijstje wordt eigenlijk alleen maar langer, zucht. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen