donderdag 14 augustus 2014

2 leuke vakantie dagen

Gisteren gingen we hier allemaal samen aan het werk.
De kinderen deden allerlei klusjes of hielpen aan de klusjes die wij deden
dochter die de planten redt


In onze schuur hadden we ooit toen we hard aan het werk waren
een stalleke aangeslagen om allemaal puin en zo in te leggen 
zodat het uit de weg zou liggen
Na al die jaren was het nu tijd om dat stalleke zelf eens onderhanden te pakken


 We vulden een puinzak met puin 
en sorteerden vanalles om richting containerpark te brengen
er werd hout gestapeld en hout klaar gelegd om nog korter te zagen
er werd in een ander stalleke waar we nog plannen hebben 
nog een stukske muur afgebroken om de puinzak helemaal vol te krijgen

t was ne leuke productieve dag!

Eergisteren was dan weer een super ontspannen dagje
t Kommuniefeest van mijn 2 zonen ging door bij mijn ouders
en omdat we weten dat ze werk gestoken hebben in het in orde zetten van hun tuin
en van hun huis... speciaal voor die dag
Vonden we dat ze een verwendagje verdienden

Het begon met een brunch
daarna een wandelingske in Heverlee bos
dan nam ik mijn mama mee naar de kringloopwinkel in St Truiden
Waar we toch wel weer schatten vonden


kopjes en melkkanneke en taartvorm
als voorbereiding van het kommuniefeest dat we volgend jaar te vieren hebben
En dan dit zakje
voor de meesten onder jullie ziet dit er een gewoon zakje uit
maar voor Flore is dit meer dan een gewoon zakje
Het is een zakje voor haar insuline spuiten in te steken


En omdat ik er nog eens eentje wil pimpen maar schrik heb dat het kan mislukken
was ik blij om dit nieuwe exemplaar zomaar te vinden in t kringloop

Vorige kontrole kreeg Flore een mooi gepimpt zakje
t is te zeggen gemaakt door prikkedief.nl
Ziet er toch direkt een stuk vrolijker uit....
Ik pimpte ook al wel eens eentje




1 opmerking:

  1. Vele handen maken het werk licht en dat is maar weer eens gebleken bij jullie daar en je kan een hoop werk verzetten ook op die manier! Je hebt weer schatten gevonden in de kringloop en Flore is ook weer tevreden met haar nieuwe zakje.
    Grtjes, rita.
    Fijn dat je je ouders een verwendag geeft voor hun inzet, dat zullen ze tof gevonden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen