donderdag 21 augustus 2014

stofjes en rommelmarktvondsten

Vorige week ging ik bij Ki en Ko binnen
om iets af te halen van iemand die daar les gaf

ik ging er niet buiten zonder 2 couponnekes mee te brengen
en ik zag daar ook in mijn ogen de perfecte stofjes liggen
voor het zonnebrilzakje voor mijn schoonmoeder

zonnebrilzakje dat geknipt klaar ligt
'de pot' die geknipt klaar ligt



Vorige zondag gingen we nog eens naar de rommelmarkt van Genk
waar ik weer vanalles vond

katoentje met kamelen 89cm x 6m

 flanelleke dat waarschinlijk in een pyamabroek gaat veranderen 
voor mij

Hieronder dan iets voor mijn schoonzussie
als dank dat ons kinderen vanaf gisterenavond effkens mee op camping mogen
wat dus ook wil zeggen dat er structuur moet zijn
wat het eten betrefd
alles op tijd (voor Flore)
en wat het misschien toch juist 
dat ietsiepietsie minder ontspannen maakt
 

stempelrekje dat ik kan gebruiken voor deze stempelhoudertjes
voor 4 euro

en deze kombinatie gaat het waarschijnlijjk worden
voor Flore haar insuline spuitzakje
Stofje komt ook van bij Ki en Ko

5 opmerkingen:

  1. Wauuuuuuw, wat een supervondsten !!!
    Dat kamelenstofke en stempelrekske, niet te geloven, zo tof !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt daar wel wat bij elkaar. en het is al klaar geknipt... dan gaat het in elkaar steken vlotjes gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, weer de moeite wat je daar aan superleuke stofkes overal hebt bijeen gevonden en direct al weten wat ermee te maken! Die geknipte zullen nu wel snel klaar zijn vermoed ik, zeker als Flore een paar daagjes weg is :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel Rita, ge gaat het misschien ni geloven maar de komende week schiet er kwasie geen tijd over om achter de naaimachine te kruipen....

      Verwijderen