donderdag 23 oktober 2014

Sun shine award

 
 
Vorige week
(amai wat vliegt den tijd)
kreeg ik de sunshine award
door
 
Ik wou hier eigenlijk Marieke haar foto zetten
maar ik durfde toch niet goed
Via deze weg wil ik jou graag nomineren!

Liefs,
Marieke
 
t Was eigenlijk wel grappig
Op facebook bij de groep de stoffenmiekes
vroeg Marieke hoe je iemand met een blog
die geen e-mail adres laat zien op de blog
toch een bericht kon sturen.
 
Ik reageerder erop
en iets later had ik hier zelf een berichtje op mijn blog
 
De uitleg van de award
kan je heel goed lezen bij Marieke op haar blog
 
Heel hard bedankt
voor de award Marieke!!!
 
Ik vind dat wel leuk zo nen award
Maar deze vind ik extra tof
want het enige wat ge moet doen is,
de award doorgeven naar 15 andere blogs
die ge graag leest
 
in willekeurige volgorde
 
 
 
 Niemand moet zich verplicht voelen hee!

Het blijft alleen leuk als iedereen dat doet wat hij wil doen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten