vrijdag 14 november 2014

3de update to do lijst

 
Omdat geupdate lijsten kijken leuk is
zeker als het goed vooruit gaat
 
Dankzij onze midweek ardennen
is het echt wel goed vooruit gegaan
 
Wat me telkens weer wel opvalt is dat de dingen
die ik voor mezelf plan het langste blijven liggen.
 
 
en de dingen voor de caravan die moeten pas in het voorjaar af zijn.
Maar daar wordt ook wel op een traag tempo tussendoor aan gewerkt
 
Er zijn ook wel nieuwe dingen bij op de lijst
en ook dingen die op mijn vorige lijstje nog niet doorkrabt waren
sluipen er weer op
 
De workshop meisjesjas is in volle gang
2 van de 3 workshop avonden zijn al geweest.
Maar ik hou jullie nog even in spanning.
 
er sloop ook nog een pull voor Wannes op de lijst,
maar daar moet ik van t weekend nog betere foto`s van nemen

1 opmerking:

  1. Zo geraakt je lijstje nooit af, er komen steeds nieuwe dingen bij lees ik, zo herkenbaar. Ik doe zelfs de moeite niet meer om een lijst op te stellen want binnen de kortste keren is hij helemaal veranderd of vragen mensen me om dingen te maken en dan is het weer zover. Maar jij houdt je goed eraan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen