donderdag 27 november 2014

Ki&Ko Winterfeest en de voorbereidingen

Komende zondag is het winterfeest bij Ki&Ko
en de trouwe lezer heeft al in het snuitje
dat ik daar ook met een stand ga staan.
 
Ik ben niet degene die graag bandwerk doet,
dus mijn stand wordt een allegaartje
 
OK ik moet bekennen, soms is bandwerk niet zo erg
iets waar ge niet (of bijna niet moet bij nadenken)
vind ik niet zo erg om als bandwerk uit te voeren
Ondertussen als ik daar mee bezig ben
is het een wirwar van gedachten in mijn hoofd
 
Dus toch een beetje bandwerk neem ik zondag ook mee
 
duidelijk een winterfoto waar de kleuren niet zo goed op uitkomen: 
spiegeltje, en er zijn er nog in de maak met andere stofjes

spiegeltje, magneten en buttons

 
kersenpitkussentjes gevuld met lijnzaad (en eentje met rijst)
ook hiervan zijn er nog in de maak
 
Verder neem ik ook nog vilten handtassen en mutsen mee
een paar cirkelsjaals
een paar babyleggings en 1 kruippakje (maat 80)
ha ja en nog leuke potjes die perfect kunnen dienen
om oorbellen in kadoo te geven
of die cent voor de grote dames of kleine heren...
en misschien nog wel iets
 
een allegaartje van vanalles en nog wat

3 opmerkingen:

  1. Amai Maren, gij hebt u goe voorbereid op de markt moet ik zeggen en ge maakt me nieuwsgierig! Ge hebt u echt laten gaan hieronder met de kaders zie ik. ik hoop dat ik een gaatje vind en misschien ook een andere geïnteresseerde om te komen kijken. Misschien tot dan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik kan kom ik zeker eens af
    prachtige spulletjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat is al een heel kraam dat je bij elkaar gestikt hebt. :-)
    Jammer genoeg ben ik er niet geraakt wegens toneelvoorstellingen in Neerlinter. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen