maandag 24 november 2014

oorbellenkaders

 
Eigenlijk zocht ik een toffe manier om mijn batchkes te tonen
volgende zondag.
 
Een ideetje dat ik eigenlijk al heel lang eens wou uitproberen
werd dan ook eindelijk eens uitgevoerd
 
Flore wou mij helpen
Dus trokken we samen naar de zolder.
Foto`s van het maak proces
zult ge er zelf moeten bijdenken
want ik had enkel een klein fototoestel tot mijn beschikking dat juist
te kampen had met een platte batterij

de grote ook ongeveer 20 op 30 cm
 
We gebruikten kaders met daarover schildersdoek
Zochten leuke stofjes
en bijpassende linten

ongeveer 20 op 30cm
 
We leenden eventjes het nietmachien van manlief
en amuseerden ons

40x40cm
 
maar t was toen ineens zo plezant om die te maken
dat we alle mogelijk kaders zochten
die in huis nog te vinden waren en die weg mogen
haalden daar het gebruikte schildersdoek af
en gebruikten alleen de kaders om de stof over te trekken

40x40cm

40x40cm

40x40cm

Dus omdat het zo plezant was en we gewoon niet konden stoppen
met er nog eentje te maken en nog eentje
gaan we ze zondag ook te koop aanbieden
 
maar ge kunt de kaders niet alleen gebruiken
om zomaar aan uw muur te hangen
Je kan er ook al je buttons en oorbellen aan kwijt
die hangen daar dan ideaal in het zicht
wat het dan wee veel makkelijker maakt
om de juiste voor die dag te kiezen

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten