donderdag 4 december 2014

Ki & Ko winterfeest

Foto`s heb ik niet
 
Maar neem van mij aan dat het gezellig was
Met zijn momenten druk en met zijn momenten helemaal niet druk
 
En in de drukke momenten ook regelmatig een bekend gezicht
zo kwam vriendin Kim langs
en ook Rita kwam een kijkje nemen 
Super dat ik je na al die tijd nog eens zag, Rita!!!
 
 
Leuke dingen die verkocht werden
en mooie stoffen
 
Ge kunt al verstaan dat het heel moeilijk was
om mij aan mijn voornemen te houden om geen stoffen te kopen
 
Dat is dus duidelijk niet gelukt
De soft cactus verleidde me al voor het marktje opgesteld was
Die bestelde ik via de webshop
maar ook tijdens het marktje
heb ik mij toch nog laten verleiden voor een couponneke rode nickyvelours
en katoenfeece in de perfecte kleur voor grote zoonlief
 
Laten we dat dan maar gewoon een vroeg kadootje van de sint noemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten