zondag 31 mei 2015

Een dagje Genk met Anneleen

Al een hele tijd geleden
probeerden we af te spreken
om eens samen een dagje op stap te gaan
Anneleen en ik.

Eerst was er het plan om naar Leuven te gaan,
maar toen we ontdekten dat het handmade beurs zou zijn in Genk
werd onze uitstap een dagje opgeschoven

We genoten!!

We zagen hele mooie dingen
ontdekten nieuwe concepten
zo ook bij :


Hier zijn geen kleine kinderen meer in het verschiet
om de kinderkamer helemaal te laten inrichten door Etalaasj
maar ze hadden echt een heel leuk kamertje bij.


Anneleen en ik gingen
vorig jaar eens samen naar een verkoop van something strange
en nu vonden we ze hier terug:

 Something Strange

We zagen ook heel veel leuke kaartjes

Deden ideeën op
Want ook daarvoor dient zo een beurs natuurlijk
onder andere bij Studio Blanche


We konden het ook alletwee niet laten om
mini diertjes te kopen

 


Bij Anneleen Hendickx liet ik mij verleiden
om deze mooie stenen broche te kopen



Ook een nieuw concept was
een stukje van een foto op hout geprint
omgevormd naar hangertjes voor aan een ketting

Hier kon Anneleen de verleiding niet weerstaan.
en ik enkel omdat ik zelden een ketting draag...



en nog super mooi verpakt in een doosje
met als handvatje
ook nog zo een stukje

Zonder stofjes thuiskomen
stond niet op mijn to do lijstje

Naar deze hieronder was ik al effkens op zoek


En bij kersenpitje vond ik een schoon tricotje voor mezelf



Toen we buiten kwamen, scheen het zonnetje 
zo zalig dat we besloten om ons verder te verwennen

Nog een biosapje
aan het biosapkarretje
lekker in de zon


Daarna aten we een heerlijk slaatje met scampi s
en gingen we daarna op zoek naar een garageverkoop
die ergens in Genk aan de gang was.
Ik kocht daar vooral leesvoer 
en ook 2 grote dino s voor mijn klein wormke
want die is daar zot van voor de moment.
t Waren zo goed als onze laatste centen.

Dus daarna keerden we huiswaarts
en lieten ons door manlief verwennen met aperitief 


en een lekker BBQ ke

Kortom: een dag met een gouden randje!
Bedankt Anneleen!

3 opmerkingen:

  1. dat zag er een fijne dag uit! was jammer genoeg vergeten dat het weer de handmade in belgium was, anders was ik zeker van de partij geweest, konden we elkaar nog eens toevallig tegen het lijf lopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij was het zeker ook een dag met een gouden randje, ik heb er enorm van genoten!
    Bedankt hé Maren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hadden duidelijk een superdag alletwee! Puur genieten! Dat zag er allemaal heel interessant uit daar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen