dinsdag 9 juni 2015

Barbeque seizoen is geopend

Al lang geleden vroeg mijn schoonmoeder om haar mandjes eens 
in een nieuw jasje te steken
En iets minder lang geleden 
kreeg ik dan ook eentje van haar mandjes mee naar huis
Beetje meten en passen
een schetsje maken als leidraad
en niet veel later waren er 2 jasjes voor 2 mandjes klaar


stof: heel lang geleden gekocht in de koopjeshoek van de ikea
een hele rol voor 3 euro

Ik had het veel te lang uitgesteld 
wegens niet zo interessant
want eigelijk was het op een wip en een knip klaar
die mandjes

Maar het waren niet alleen de mandjes die een jasje konden gebruiken
want hier in ons Belgenland
wil het ook al eens regenen
Ik haalde s morgens stof bij Ki&Ko
en s na middags stond er dit op onze binnenkoer





een gat voor het handvat
zodat de BBQ s met jasje kunnen verzet worden
als ze eens ergens in de weg staan



3 opmerkingen:

  1. Je hebt je schoonma weer blij gemaakt met die mooie nieuwe jasjes, tziet er allemaal weer keurig uit! En die jasjes voor de bbq's, wow zeg, superhandig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die barbecuehoezen, da's nu eens knap gezien... Die ga ik hier ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die mandjes en de jasjes voor de bbq geinig

    BeantwoordenVerwijderen