donderdag 23 juli 2015

Mislukte dino hoodie en rommelmarkt vondsten

 Op zoek naar iets om Flore in te verkleden 
in het thema
teletijdmachine
pinde ik op pinterest al een tijdje geleden
https://www.bloglovin.com/blogs/with-love-by-eva-3695921/hoe-maakt-u-de-dinotrui-1849153995/

Ik ben ik niet als ik dat dan gewoon zelf
probeer zoals ik denk dat het moet
Ik las dus heel de fantastische uitleg niet
en trok mijne plan

Omdat dat niet altijd volgens plan verloopt
(lees: ik gebruikte te dunne tricot die mijn naaimachine niet wou stikken)
bleef de buik achterwege
omdat ik ook de uitleg over de versteviging niet las
gingen de dino stekels plat liggen
en omdat de dochter geen tanden wou
werd dit een tandenloze dino
en ha ja; ik zou het nog bijna vergeten
knipte ik de mouwen niet op de vouwlijn
dat kon ik nog oplossen
door een lichtgroene streep te voorzien op de poten ;p

Om dan helemaal af te ronden met een fototoestel
dat eerst verkeerd ingesteld stond











De dochter was er kontent mee
Ik veel minder
maar ik heb mezelf voorgenomen om tegen kerstmis
nog een dino hoodie te maken
voor de kleinste huisgenoot
en dan ... ik beloof het...
dan volg ik de handleiding!!!
gebruik de juiste stoffen
en de juiste versteviging!
knip de mouwen op de vouw
(alhoewel dat ik deze ook wel geslaagd vind)

Ook deze zondag dwaalden we over de rommelmarkt van Genk
Ik vond nog goed garen en knopen






en ook nog ritsen
Ik vond dat ik terug ritsen mag kopen
Wie mijn ritsenbak kent, 
zal nu zeker zijn wenkbrauwen eens ophalen!!!


6 opmerkingen:

  1. ik vind hem gaaf die dino van jou en wat bof je weer met zulke aanwinsten op de markt uh..... maar zoveel ritsen ach die verwerk je wel weer op de duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch mooie dino! Je weet het hé 'niet perfect is ook goed'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. juist daarom heb ik verder gedaan Joelle!!! Ik ben tevreden met de hoodie voor wat hij moet dienen, maar ik zou hem zo niet durven kadoo te geven!!! hihihi

      Verwijderen
  3. Ik vind deze al heel tof (en voor "op kamp" moet het toch allemaal niet zo perfect zijn), maar ik hoop dat het tweede exemplaar helemaal aan jouw wensen voldoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de hoodie WEL geslaagd! Perfect hoeft het toch niet te zijn. En je koopjes van de rommelmarkt waren weer de moeite. Heb je echt zoveel ritsen???? Ik niet want ik naai niet graag ritsen in, kan het ook niet zo goed.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Dino ziet er toch niet verkeerd uit...
    Toffe buit vanop de rommelmarkt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen