woensdag 12 augustus 2015

nieuwe kussen overtrekken

een plan moet groeien
dat ik nog wat kussens
wou overtrekken met een leuk stofke
dat stond al lang vast.

Maar gisteren wist ik ook ineens
met welk stofke uit mijn stoffenkast
met welke biais uit mijn voorraad
en vandaag vond ik dan ook de perfecte achterkant stof in mijn stoffenkast



De olijvenboom kregen we van ons bende vrienden kado
met Flore haar kommunie
een week lang leefde ik in de vrees dat ze mij per ongeluk 
een dood boompje kado gegeven hadden
wat dus duidelijk toch niet het geval was.
OEF

Het stofje waar ik verliefd op ben 
sinds ik het de eerste keer zag
Ik maakte er in het verleden al een zeteldekentje mee voor mezelf
en nu dan bijpassende kussens in de zetel
hoe cool is dat
en omdat er eigenlijk in zo een landschap
geen kabouterkes mogen ontbreken
haalde ik deze morgen kabouterstof uit mijn voorraad

sluiten doen de kussens met kam snaps
ook uit mijn voorraad

super blij met mijn kabouterkes!!



10 opmerkingen:

  1. olala, ik lig hier gesmolten in een plaske, zo schoon seg !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha t zal wel van de warmte zijn dat ge gesmolten zijt!

      Verwijderen
  2. wat mooi maar......wat zijn de kam snaps ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kam snaps zijn plastieken drukknopjes die met behulp van een tang veel makkelijker aan te brengen zijn dan hun metalen kollega's

      Verwijderen
  3. Zo mooi!
    Zo heb je echt maximaal geniet van die stof, dekentjes EN kussens.
    Ideaal om elke dag mee in je nopjes te zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En t voordeel is ... Dat wordt nooit te klein... Daar kan ik lang van genieten

      Verwijderen
  4. Echte toffe kussens heb je gemaakt, helemaal in stijl en passend bij je deken, dan ben je toch supertevreden over jezelf als je dat gemaakt hebt. Nu genieten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat kabouterstofje is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen