woensdag 30 september 2015

ruilbeurs en restjes verwerking

Wij hebben sinds een paar weken een poes geadopteerd
die anders naar het asiel had gemoeten
Normaal houden wij nieuwe poezen even in de badkamer
maar deze ontsnapt altijd.
Zij heeft een plekje op zolder gevonden
in mijn restenmand


de resten haalde ik er snel uit 
en heb er wat minder belangrijke resten in gelegd

Op ons handwerkweekend
hielden we ook een ruilbeurs op zondag
omdat dan iedereen daar zou zijn
Ik had een bak vol mee
en bracht echte schatten mee in de plaats

katoen en canvas

boven rechts velours,daarnaast groene uienkatoen
da twee ondersten zijn tricot
de dino's nog juist groot genoeg om een voorpand voor een hoodie
 en heel misschien ook de binnenkant van de kap
(der gaat weer eentje blij zijn als die af is)


Kim had nog leuke kadootjes voor mij bij
t Was echt een eeuwigheid geleden dat ik haar in real life gezien had

Na thuiskomst maakte ik uit de restjes
van Wannes zijn pull
nog dit babybroekje


Iemand interesse?
deze is maat 80
Voor 12.5 euro (excl verzendingskosten is het van jou)


Ik heb er ook nog andere liggen.
indien interesse stuur graag foto's

3 opmerkingen:

  1. Ja, als ik de poes was zou ik ook uitbreken en liever tussen leuke lapjes stof gaan liggen, veel aangenamer! Je bracht weer echte schatten mee, hier worden vast weer leuke dingen uit gemaakt en een knap babybroekje heb je nog getoverd uit de rest stof.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Babybroekjes heb ik ook al niet nodig. ;-)
    Tja, die kat weet haar plekjes duidelijk te kiezen!
    Doeme toch, dat ik die ruilbeurs vergeten was haha. :-)

    BeantwoordenVerwijderen