woensdag 14 oktober 2015

de testversie

Normaal maak ik geen testversies,
 maar bij het uittekenen van het Julia patroon
had ik toch zo mijn twijfels of welke maat
het zou moeten worden.

Op dat moment had ik geen Flore bij de hand
Dus nam ik 2 stoffen uit mijn stoffenkast
(van eentje had ik niet genoeg)
...en begon te puzzelen

Ik werkte het nog niet helemaal af, maar liet Flore passen toen 
voorpand en achterpand aaneen stonden


T Was dus toch te krap
Julia maat 14 jaar


Zo half afgewerkt laten liggen vond ik ook maar niks
Dus werkte ik het toch maar verder af...

Onderkant brede boord

Dan had ik nog rest van de drukke tricot
maakte er snel een dalton broekje mee
maat 74

 Alle twee niet voor de eigen kleerkasten
Dus als ge geïnteresseerd zijt,
doe een bod of stel een ruil voor

2 opmerkingen:

  1. Oh jammer van de testversie, maar sjans dat dit niet de panda's zijn. ;-)
    Sorry, ik heb ook geen kleerkast die ik moet vullen met 1 van die 2 maatjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmms, ons meiske is net met maatje 74 begonnen, dus dat daltonneke hier zou dat wel mooi staan :-D
    Waarmee kan ik je plezier doen voor een ruil? Contacteer me gerust via mail!
    (http://karootje.blogspot.be/ in de rechterbalk)

    BeantwoordenVerwijderen