zaterdag 26 december 2015

zakjes voor Kerstmis

Al een tijdje geleden vroeg moeke me
om kleine toiletzakjes te maken
voor haar 4 kleindochters

Ik zocht in mijn stoffenvoorraad
naar stofjes die volgens mij 
bij het beste bij elk kind past


Ik nam een tandenborstel en bepaalde zo hoe groot de opening moest worden.

En ontwierp zo een zakje



Het zwart-witte hierboven is voor Mathilde
Hiernaast het toiletzakje voor Anna





 Hierboven toiletzakje voor Flore
en hiernaast het zakje voor Jacoba



Moeke gaf ze kado gevuld met kleine toilet artikelen en in combinatie
met een handdoekje en een washandje
Op de handdoek bevestigde ik een lintje 
waar de meisjes hun naam 
op geflockt is

5 opmerkingen:

  1. Dat zullen ze wel tof gevonden hebben, daar is elk meisje blij mee denk ik! En jij bent weer creatief bezig geweest, knap! Het allerbeste voor 2016!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ze zijn zo mooi Maren!
    Zo'n zakjes vallen volgens mij altijd wel in de smaak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen