zondag 7 februari 2016

snelle kado's

eentje voor een collega die komende week vertrekt
naar een nieuwe uitdaging in zijn thuisland

Ik kon niet naar zijn afscheidsdrink vorige week
en zat daar een beetje mee in mijn hoofd
Toen ik ineens wist wat ik ging doen

Een man die zalige taarten bakt 
en die graag zingt:

een bezoek aan de ikea later 
en een beetje vrije tijd
een spreuk van het internet:
Do something that makes you hart sing every single day!



 een kadootje voor manlief
dat al lang op mijn planning stond


en dat derde kadootje zat ook al lang in mijn hoofd
voor eentje van de lesgevers van de circusschool
Deze is helemaal zelf gemaakt
en de clown van het logo van de circusschool werd gebruikt

achterkant


en op de voorkant eentje van op internet


5 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt! Ze zullen er blij mee zijn!
    Ps. Ik heb sinds kort ook een blogje en doe momenteel een give-away waarbij ik twee stoffenpakketjes weggeef, altijd welkom voor een kijkje :-) http://lilliepawillie.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Want cadeautjes maken is plezant. ;-)
    Heel toffe dingen heb je weer tevoorschijn getoverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cadeautjes maken is "fun" zeker als ze in dank ontvangen worden. Je maakte weer hele leuke dingen en superorigineel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai knap! Je hebt en flocken echt wel onder de knie nu he! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen