zondag 13 maart 2016

I love couponnekes - part 3

Gisteren had Ferre geen school
Dus besloten we om eens naar de markt te gaan in Leuven

vooral om geitenkaas te halen bij de geitenkaasboer man
en om lekkere olijven te halen

Aan de fnac kwamen we schoon volk tegen
met een zakje vol leuke couponnekes van bij t kersenpitje

zij verried mij waar ik de kraam van t kersenpitje kon vinden

En een beetje later stond ik zelf in de couponnekes bak
van het kersenpitje te rommelen

Mijn buit:

Met een paar weekends die nu gepland worden
voor in de loop van dit jaar
wou ik voor mezelf een weekendtas maken

Ik was in mijn stoffenvoorraad op zoek naar een welbepaald stofje
maar ik vind het gewoon weg niet.

Dus nam ik s avonds al een couponneke van t kersenpitje ter hand
en begon erin te knippen



Voor de binnenkant 
gebruikte ik 2 restjes
ook uit de stoffenkast
Ik twijfelde eerst nog of ik er binnenzakken in zou maken
maar ik bedacht dat ik beter binnenzakken kon hebben die ik niet gebruik
dan geen binnenzakken die ik zou willen gebruiken
zo ook met de kamsnapjes om de zakken toe te houden

In het laatste straaltje zon dat op onze binnenkoer valt,
nam ik juist nog snel wat foto's




patroon: Rosalie II
uit mijn tas

3 opmerkingen:

  1. Olalala die is super !
    Je gedachtengang over de binnenzakjes is geniaal, die moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat een toffe tas! Heerlijk zeg, wat jij doet met couponnetjes (en eigen kastinhoud, natuurlijk ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen