zaterdag 26 maart 2016

Rosalie voor mijn mama

Ook mijn mama had nood aan een toffe weekendtas
(vond ik)
En toeval wil dat ze verjaarde
Dus naast een bloemmetje op haar verjaardag
kreeg ze 2 dagen later (mijn energie niveau was even gekelderd)
ook haar eigenste weekendtas


vol symboliek
ook al had ik dat pas door op haar verjaardag




 





Aan de ene kant een beer 
zoals de berlijnse beer 
(mijn mama is afkomstig van Berlijn)
en aan de andere kant de skyline van Berlijn

De buitenzak is verstevigd met H640
en de binnenkant met stevige dunne vliezeline uit mijn kast

Tijdens het etentje op haar verjaardag
kwam ik te weten dat er ooit 
kamelen voor haar geboden zijn
Toen lag de zak al bijna klaar,
enkel aan de binnenkant moesten de grote kanten 
nog genaaid worden


Dus voor een vrouw uit de duizend 
een vrouw die niet te betalen is met kamelen

Een zak vol kamelen!!!

De kamelenstof kocht ik eens op de rommelmarkt in Genk
(misschien wel 3 jaar geleden)
de wereldkaartenstof komt van de kwantum
fournituren uit mijn voorraad

6 opmerkingen:

  1. Mooi exemplaar van de Rosalie! Ik maakte hem ook al eens met libelle op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waardevol, prachtig kado! Mama was vast blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mama zal wel blij zijn, alweer zo'n mooi exemplaar van Rosalie-tas en helemaal voor haar gemaakt lijkt wel, gelet op de details!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi. je krijgt zin om op vakantie te vertrekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die kamelen zijn geweldig! Wat een fijne tas voor je mama.

    BeantwoordenVerwijderen