maandag 4 april 2016

Als het oudste kind van huis is.....

kan moeder kloek natuurlijk niet anders als iets
 voor hem naaien tegen dat em terug komt.



Een week snowboarden met kazoo



Altijd zo raar als er een kind van huis is.
Het stukje van de puzzel ontbreekt dan .


Maar om dat een beetje op te vullen
schoot ik in gang om hem een hoodie te maken
met iers teken op.






Dat had hij stillekes al een paar keer gevraagd...


De sweaterstof kocht ik eens in serieuze solden
(sorry, ik weet zelf niet meer waar)

De gestreepte voering van de kap
ligt hier ook al jaren in de kast
te wachten op HET project
dat tot nu toe gewoon niet uit de bus kwam

Maar grijs is grijs
zoals zwart zwart is
en tja... voor mij is dat saai




Dus werd er een paspelke gezocht
en gekeken of er ook bijpassende Flockfolie
in mijn doos te vinden was


Ja hoor!

Zelfs bijpassend garen voor een niet te opvallend randje
voor de kap
en om de deelnaden juist dat ietsje pietsje op te fleuren



3 opmerkingen:

  1. Wat een super gave flock, gave sweater hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi en ontzettend knap gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi zeg! Zo hou je ook grotere jongens tevreden, en ben je meteen van dat "saaie" grijs af (alhoewel ik het prima vind, hoor, grijs!)

    BeantwoordenVerwijderen