zaterdag 28 mei 2016

Dino-Cyriel

Tijdens het wachten op mijn fotomodel
ging ik al even wat foto's nemen
van de bloempot op de tafel




 en toen kwam mijn kabouter er aan
de schaafwonden op zijn gezicht zijn bijna allemaal genezen
gevolg van de grond van te dicht bij zien
en je broek willen optrekken tijdens het fietsen


Hij kan er echt niet tegen dat zijn broek af zakt
vandaar dat ik tegenwoordig bijna al zijn broeken zelf maak

 
 
 
een ingekorte Cyriel uit LMV
Nu ook de weerman op facebook begint te spreken
over de warmste zomer van de afgelopen 10 jaar
moeten we daar op voorbereid zijn





Ik denk dat dit voorlopig zijn nieuwe poseer look is


Stof restje uit mijn stoffenkast
na een beetje puzzelen
kreeg ik juist alles uit mijn stukje stof
De pennenzak die ik er nog wou mee maken 
zal ik achterwege moeten laten 

2 opmerkingen:

  1. Oei, dat was aan me voorbijgegaan dat hij gevallen was, hopelijk komt hij beter uit zijn val dan ik. Ik zit nog altijd te sukkelen ermee en ben nog niet op de hoek. Fijn dat je zijn broeken zelf kan maken dan hoeft hij er niet meer aan te trekken op de fiets :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen