maandag 9 mei 2016

zak voor Saskia

Ondanks dat we elkaar nog niet zo lang kennen
en de keren dat we elkaar in real live ontmoetten
op 2 handen kunnen geteld worden,

kan ik echt zeggen dat Saskia een vriendin is.

Raar hoe je dat met sommige mensen zo kunt hebben!

Maar ook super tof...
Het voelt goed en eerlijk.

Toen ik een uitnodiging kreeg voor haar 40e verjaardag
begon ik te denken wat ik voor haar kon maken

Gelukkig lagen er 2 stofjes in mijn stoffenkast
waarvan ik zeker wist dat ze die graag ziet

Soms is het stomste idee het juiste
en het werd een zak om boodschappen te doen.
Die werd gevuld met nog een paar kleinigheden 




Stoffen: alle twee uit mijn  stoffenvoorraad


Geniet ervan Saskia!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben er superblij mee!!!! En wat die vriendschap betreft, awel dat voelt voor mij net hetzelfde! Ben heel blij dat ik je ken! Dikke knuffel uit de Eifel en nog eens super dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezante tas en tassen heb je nooit genoeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen